23 Δεκεμβρίου 2010

Fabric Wreath (ένα στεφάνι από ύφασμα)

Η φίλη μου και πολύ ταλαντούχα καλλιτέχνης Ευδοκία ήταν guest designer
στο Get Creative και μας έδειξε πώς να φτιάξουμε ένα πολύ εντυπωσιακό στεφάνι
χρησιμοποιώντας patterned paper το οποίο βρέχουμε!!!
Εγώ ξεκίνησα κι έφτιαξα το στεφάνι ακολουθώντας τις οδηγίες της Ευδοκίας,
αλλά αντί για χαρτινα, έφτιαξα υφασμάτινα λουλούδια
(ακόμα δεν μπορώ να ξεπεράσω τη δυσκολία που έχω στο να τσαλακώνω τα πολύτιμα χαρτιά μου).
Όπως φαντάζεστε, πήρε πολύ χρόνο και κόλλα για να φτιάξω τα τριαντάφυλλα...
αλλά άξιζε τον κόπο!!



Δεν έβαλα τίποτα άλλο εκτός από τα 3 μεταλλικά διακοσμητικά
τα οποία ήταν μέρος του τεράστιου πακέτου που μου έστειλε
πριν από αρκετό καιρό η Κατερίνα!!  Με τα απομεινάρια από το ύφασμα
που έκοψα για τα λουλουδια εφτιαξα τα κορδελάκια που βλέπετε να προεξέχουν!
Θεώρησα καλό να μην το φορτώσω περαιτέρω...

Αυτά!!! Ευδοκία, ευχαριστώ πάρα πολύ για την ιδέα και τις οδηγίες!
Κατερίνα, ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου!

12 σχόλια:

  1. πάρα πολύ καλή ιδέα!!! Και τα χρώματα είναι υπέροχα!! τυχερός αυτός ο παραλήπτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο σου έγινε,μπράβο!
    Χρόνια Πολλά! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Looks beautiful....I on the other hand have no problem using paper I would have had a problem using fabric LOL....every one is different.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο είναι!!!!Πραγματικά φαίνεται ότι χρειάστηκε πολύ δουλειά για να φτιαχτεί!!!!Μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο έγινε! Μπράβο κ για την υπομονή σου με το ύφασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ δουλειά κορίτσι!!! και υπέροχο το αποτέλεσμα!!! ζωηρά χρώματα όμορφα ταιριασμένα!!!
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραιο αποτελεσμα!! ομορφα χρωματα!!απο δουλεια πρεπει να ηθελε μπολικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελίνα πολύ εντυπωσιακό το στεφάνι σου, μπράβο και πάλι!!! Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσετε καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα με την οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφο το στεφάνι! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα χρώματα και ότι τα λουλούδια φαίνονται σαν φυσικά. Τις καλύτερές μου ευχές για εσένα και την οικογένειά σου και εύχομαι να γεμίσετε από τη χαρά των Χριστουγέννων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι από καρδιάς
    Της Γέννησης τ΄ αστέρι
    Χρόνια πολλά, χρόνια καλά
    στο σπίτι σας να φέρει.

    Χαρούμενα και ευλογημένα Χριστούγεννα να περάσεις Μελένια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο Μελένια!Τις ποιο όμορφες ευχές μου για σένα και την οικογένεια σου!Καλή χρονιά να έχετε με υγεία και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρόνια πολλά γεμάτα υγεία , αγάπη ευτυχία και αφοβία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!