1 Απριλίου 2011

Easter Yarn Wreath

Καλημέρα & Καλό μήνα!
Μια καινούρια πρόκληση ανέβασε η Ειρήνη στο Get Creative challenge blog και...

ναι, δεν πρόκειται για σύνθεση
αλλά για κάτι άλλο ΕΚΤΟΣ από σύνθεση

Έτσι θα πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι πασχαλινό
κάρτα ή κατασκευή, αφού το Πάσχα πλησιάζει όλο και περισσότερο!

Εγώ γενικά δεν τα πάω καλά με τις κατασκευές, αλλά νομίζω ότι το Χριστουγεννιάτικο μάλλινο στεφάνι μου βγήκε μάλλον καλό κι έτσι σκέφτηκα να κάνω κι ένα πασχαλινό!



Επειδή γενικά δεν είμαι fan του φορτωμένου, το έφτιαξα κι αυτό σχετικά λιτό,
διακοσμώντας μόνο την αριστερή πλευρά του. 
Τελευταία μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με μαλλί και ύφασμα
(χμμμ... μήπως με καλεί το ράψιμο και το πλέξιμο;;;),
κι έτσι το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ!

Ελπίζω να αρέσει και σε σας!
Εκτός από το στεφάνι μου, στο Get Creative υπάρχουν και οι δημιουργίες των υπόλοιπων κοριτσιών της Δημιουργικής Ομάδας να δείτε και να εμπνευστείτε!  Τα κορίτσια έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά!  Η προθεσμία να αναρτήσετε τη δημιουργία σας είναι η 29η Απριλίου!

20 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και σε μας αρεσει που ασχολησε με το μαλλί και υφασμα! είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορει να μην το φορτωσες πολυ αλλα εγινε πολυ ομορφο Μελενια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ και γω τελευταία νιώθω το κάλεσμα του πλέξιμου και τι θα κάνω που δεν ξέρω τίποτα!!!το στεφάνι είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τα Χριστούγεννα που είχα δει την αντίστοιχη κατασκευή με είχε ξετρελάνει!!Πάρα πολύ ωραίο και νομίζω ότι θα έχανε αν έβαζες κάτι παραπάνω. Κι εγώ προτιμώ να βλέπω λιτά πράγματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουφ έγραφα 1 ώρα και πάει το σχόλιο μου :( .....έλεγα λοιπόν πως μου αρέσουν τα χρώματα είναι ανοιξιάτικα και εντελώς πασχαλινά....μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να δοκιμάζουν διάφορες κατασκευές! είναι πολύ όμορφο το στεφανάκι,δεν θα μπορούσα να φτιάξω καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕΛΕΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα μου αρέσει που δεν το φόρτωσες πολύ,έγινε πολύ ωραίο!Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Μελένια, πολύ ωραίο το στεφάνι μου, και η πασχαλίτσα στα κουμπιά τσακπίνικι!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τέλειο!!!!Τόσο ανοιξιάτικο!!!Πανέμορφα χρώματα που σου φτιάχνουν τη διάθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο για άλλη μια φορά!!Μ'άρεσε πολύ και το χριστουγεννιάτικο,αλλά αυτό εδώ μ' αρέσει λίγο περισσότερο,τέλεια χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικό το στεφανάκι σου!Έχει έντονα ανοιξιάτικο χρώματα και μ'αρέσει που δεν είναι παραφορτωμένο...Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με εχει ξετρελανει ο συνδυασμος των χρωματων σε αυτο το στεφάνι!Μου δινει μεγαλη ευχαριστηση στο ματι!:)
    Και φυσικα μου αρεσει πολυ που χρησιμοποιησες μαλλι για να το καλυψεις!Να ακουσεις το καλεσμα του μαλλιου και να αρχισεις το πλεξιμο!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Beautiful ! I love this wreath especially because you showed restraint , perfect balance, gorgeous colours very very stylish.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μελενια ειναι πολυ ομορφο
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πανέμορφο!Καλώς σε βρήκα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πολύ όμορφο και μου αρέσει έτσι λιτό που το άφησες.
    Οι πασχαλίτσες είναι μια γλύκα!!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!