30 Μαρτίου 2015

Live life to the fullest

Καλημέρα!
Μια σελίδα για το αγαπημένο 13 Arts σήμερα...
Η οποία μιλάει για την ανάγκη να κατανοήσουμε (κι εγώ πρώτη) την σημασία του να ζούμε κάθε στιγμή της ζωής όσο περισσότερο γίνεται. Εγώ προσωπικά τείνω να στεναχωριέμαι υπερβολικά, θα έλεγα, όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελα ή όταν δεν είμαι αντάξια των προσδοκιών μου ή όταν κάνω λάθος. Πολύ αυστηρή κριτής του εαυτού μου.
Κι όμως αυτό δεν είναι σωστό, επειδή απλά περνάει ο χρόνος και εγώ το μόνο που έχω αποκομίσει είναι να ... λυπάμαι για διάφορα πράγματα, που δεν μπορώ να αλλάξω (επειδή αν μπορούσα, θα το έκανα άμεσα). Έτσι προσπαθώ να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι δεν έχουν τόσο σημασία οι επιδόσεις μου στη ζωή, όσο το να απολαμβάνω την ίδια τη ζωή. Κι ο χρόνος περνάει....

Οκ λοιπόν πάμε στη σελίδα




Οπως βλέπετε, τα χρυσά, λεπτά λωριδάκια (αν μπορώ να τα πω έτσι) έχουν πάλι την τιμητική τους. Στην ουσία πάνω σε αυτά βάσισα όλο το στήσιμο της σελίδας!

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο μπλογκ του 13 Arts!


3 σχόλια:

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!