2 Απριλίου 2015

Summer fun for ScrapsNPieces (με μερικές εξηγήσεις)

Καλημέρα σε όλες και όλους!
Πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω για τις θερμές ευχές που αφήσατε προχτές για τα γενέθλια μου, μου κάνατε την μέρα όμορφότερη!  Ευχαριστώ παρα πολύ!

Λοιπον απ' ο,τι φαίνεται η άνοιξη είναι εδώ πλέον και θα μείνει - για λίγο καιρό μου φαίνεται ότι δεν θα μου λείψει ο αγαπημένος μου χειμώνας, επειδή η αλήθεια είναι ότι φέτος τον χόρτασα αρκετά. Εντάξει, δε θα πω κιόλας ότι δεν θα ήθελα ΚΙ ΑΛΛΕΣ βροχές, απλά ότι και αυτή η λιακάδα με τους 18 βαθμούς θερμοκρασία δεν με χαλάει.  Είμαι όμως σίγουρη ότι σε 20-25 μέρες που θα αρχίσουν να καταφθάνουν σε ορδές τα charters στο αεροδρόμιο θα αρχίσω τα αχ και τα βαχ, πού είσαι, χειμώνα μου!

Μέχρι τότε όμως οι μέρες για μένα θα είναι ηλιόλουστες, δροσερές, ευχάριστες.

Ωραία... λοιπόν ο τίτλος της ανάρτησης παραπέμπει σε καλοκαίρι και θα αναρωτηθεί κανείς πώς γίνεται αυτό.  Γίνεται επειδή η πρόκληση του ScrapsNPieces για το μήνα Απρίλιο έχει να κάνει με watercolours και εντελώς τυχαία το moodboard το έφτιαξα εγώ!

Επειδή ήθελα να γνωριστούμε με τις νερομπογιές, έφτιαξα το moodboard κυρίως από εικόνες πινάκων που έχουν δημιουργηθεί με νερομπογιές...




Αν παρατηρήσετε προσεκτικά, πάνω αριστερά είναι ένα μίνι-tutorial πάνω στο πώς μπορεί κανείς να ζωγραφίσει ένα τριαντάφυλλο με νερομπογιές! Αν θέλετε, δοκιμάστε το, φαίνεται πανεύκολο (λέω "φαίνεται" επειδή δεν έχω εφαρμόσει εγώ η ίδια την τεχνική, αλλά μοιάζει να έχει ενδιαφέρον).

Λοιπόν η δική μου σύνθεση αυτή τη φορά είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική από τις προηγούμενες, για δύο λόγους:

1. Ήθελα οπωσδήποτε να βασίσω το layout στις νερομπογιές και
2. Δεν ήθελα να κάνω μία από τα ίδια.

Οπότε προέκυψε αυτό (εντάξει, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι όμως αποτέλεσμα πειραματισμών και μου αρέσει όπως βγήκε)



το οποίο βασίστηκε στο όμορφο σκετς της Helen Hapsi




Για μένα οι νερομπογιές σημαίνουν διαφάνεια, φως, ανάμειξη χρωμάτων, ελαφρότητα.  Όλα αυτά για κάποιο λόγο με παραπέμπουν στο καλοκαίρι.  Συνεπώς ήθελα η σύνθεση μου να αντανακλά ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά.  Και ελπίζω να το πέτυχα. Δεν βάρυνα τη σελίδα με πολλά και ογκώδη διακοσμητικά, έβαλα λίγο από λίγα πράγματα.  Και πάνω απ' ολα, συνειδητά τόνισα τις νερομπογιές.

Να σημειώσω ότι οι 2 λευκές καρδούλες είναι δωράκι από την φίλη μου Ειρήνη Λιόλια, οι νερομπογιές είναι οι Aquafine (θα τις βρείτε στο κατάστημα του ScrapsnPieces, όπως και τη μάσκα με τους ρόμβους του Tim Holtz) και ο τίτλος ανήκει βεβαίως στο 2 Crafty Chipboard!

Ελπίζω να σας σκούντηξα λίγο με όλο αυτό το μπλα-μπλα να δοκιμάσετε τις νερομπογιές... τα δωράκια της πρόκλησης είναι όπως πάντα υπέροχα!  Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

4 σχόλια:

  1. Πολυ πολυ ομορφη συνθεση Μελενια μου τι αποτελεσμα δικαιωνει τη φημη σου!! Ειναι δυσκολες οι νερομπογιες κ το οριο της επιτυχιας με την αποτυχια ειναι πολυ κοντα, αλλα εσυ το σκισες κι αυτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι ωραιοι οι πειραματισμοι και ειναι ακομα ωραιοτεροι οταν πετυχαινουν, οπως ο δικος σου! Ευχαριστουμε για την ωραια πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που ό,τι στυλ κ να πιασεις, το ολοκληρωνεις με επιτυχία το θαυμάζω Μελενια μου! Είναι υπέροχη η σελίδα σου!!!!! Σ ευχαριστούμε πολύ για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Absolutely beautiful and amazing! I love the styling and design...just magical! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!