5 Φεβρουαρίου 2017

Perfect Moment

Γεια σας!  Πέρασε πάλι πολύς καιρός... το έχω παρατήσει το σπιτάκι αυτό, είναι αλήθεια.
Πολλά τρέχουν, πολλά γίνονται, πολλά συμβαίνουν, πολλά είναι στη στροφή, πολλά δεν προβλέπονται καν και έχω βγει εντελώς εκτός του χόμπυ.  Όμως υπάρχουν και στιγμές σύντομης επιστροφής στο χώρο, όπως μια μέρα πριν κανα-δυό βδομάδες, που έτυχε να βρω αυτή την παλιά φωτογραφία μέσα στο κουτί με τις φωτογραφίες που χρησιμοποιούσα για τις συνθέσεις που έκανα για τα Design Teams.  Αυτήν τη φωτό, την οποία θεωρώ απο τις καλύτερες που έχω συναντήσει, την είχα φυλάξει στην άκρη για ένα μεγάλο project, για μια κρίσιμη σύνθεση που ΘΑ έπρεπε κάποια στιγμή να φτιάξω. Όταν λοιπόν την ξανα-είδα, για κάποιο λόγο παρακινήθηκα να την χρησιμοποιήσω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Κι ας μην ήταν για μεγάλο project, ούτε για ένα design team.  Απλά για την πάρτη μου και την απόλαυση της στιγμής.

Οπότε έκατσα, αφήνοντας τις τρομερές απαιτήσεις που έχω από τον εαυτό μου στην άκρη, και έφτιαξα μια αγορίστικη σύνθεση, για να ευχαριστηθώ την φωτογραφία και να περάσω καλά.  Η αλήθεια είναι ότι, επειδή έχω πολυυυυυυυυυυύ καιρό βγει από όλο αυτό το πράγμα που λέγεται "scrapping layouts", δυσκολεύτηκα αρκετά να μην ενδώσω στην κυρίαρχη -ακόμα- τάση του "φορτώνω την Άρτα και τα Γιάννενα", αυτή που κάποτε κι εγώ υπηρετούσα, με μεγάλο ζήλο.  Τα βρήκα λίγο σκούρα να την κρατήσω απλή.  Τα όμορφα υλικά είναι ακόμα σε σημείο καθημερινής πρόσβασης, άρα ένας μεγάλος πειρασμός χαχαχα.

Τελος πάντων. Αυτό έκανα. Κλασικό στήσιμο, ένα σχετικά μεγάλο cluster αριστερά κι αυτά.
Τα χρώματα 100% κρατήθηκαν αντρικά. Ελπίζω να σας αρέσει.





Εις το επανειδείν!  Φιλιά πολλά και να περνάτε καλά!

~Μελένια

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα! πολύ χαίρομαι που ασχολήθηκες πάλι και που σου δίνει χαρά ακόμα το χόμπι μας! Αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα...εύχομαι να είσαι καλά και να βρεις την άκρη σε ό,τι σε παιδεύει ...υπέροχη σύνθεση...λαμπερή και συμμετρική όπως πάντα...καλή συνέχεια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά, Βάσω μου! Έχω πολλά τρεξίματα αυτό τον καιρό και βρίσκομαι επαγγελματικά σε κομβικό σημείο, όλα είναι στον αέρα αυτή τη στιγμή. Οπότε χαίρομαι που έπαιξα λίγο με τα χαρτάκια μου και ξέ-δωσα!

      Διαγραφή
  2. Επιτέλους Μελενια μου!Πολύ μας έλειψες! !!! Αν σου πω ότι χτες μπήκα στο μπλογκ σου κ αναρωτιόμουν πόσο καιρό έχεις να κάνεις σύνθεση! !!! Πολύ χαίρομαι που βλέπω σελίδα σου.Ειναι χάρμα οφθαλμών! Να σαι καλά πάντα και να ξεφευγεις πότε πότε από την κούραση με τέτοιες ασχολίες!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους Μελενια μου!Πολύ μας έλειψες! !!! Αν σου πω ότι χτες μπήκα στο μπλογκ σου κ αναρωτιόμουν πόσο καιρό έχεις να κάνεις σύνθεση! !!! Πολύ χαίρομαι που βλέπω σελίδα σου.Ειναι χάρμα οφθαλμών! Να σαι καλά πάντα και να ξεφευγεις πότε πότε από την κούραση με τέτοιες ασχολίες!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη σύνθεση...αν και "αντρική" είναι τόσο "εσύ"...μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και σχολιασα στο φμπ εδω στο μπλογκοσπιτακι εχει αλλη χαρη και αξια και θα ξανασχολιασω!Ειναι υπεροχη η φωτο και η συνθεση σου μαγικη...σε τραβαει κατι,σαν να εχει ενα βαθος,ενα νοημα περισσοτερο απο αυτο που φαινεται,δεν ξερω αν γινομαι κατανοητη,χαχαχ!Μου αρεσει πολυ που ειναι πιο απλη απο τα συνηθισμενα σου και μου αρεσει που την εφτιαξες για την παρτη σου!Περιμενω κι αλλες τετοιες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευδοκία μου, σ' ευχαριστώ... με αποκάλυψες (λολ), αυτός είναι ο στόχος μου, να υπάρχει ένα ουσιαστικό νόημα από πίσω, που οι θεατές να εκλαμβάνουν είτε διαισθητικά είτε λογικά!

      Διαγραφή
  6. Είναι πάντα χάρμα οφθαλμών να βλέπω μία σύνθεσή σου..... Μελένια μου όπως πάντα και αυτή υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη όπως πάντα!Σαν να μην πέρασε μια μέρα..σε θέλουμε πίσω να μας εμπνέεις και να μας ταξιδεύεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα ήθελα να γυρίσω πίσω.. ελπίζω κάποια στιγμή να το καταφέρω! <3

      Διαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!